måndag 30 augusti 2010

Tjänatjäänare

Nu var de igen *suck.. nu kommer de igen* ett tag sen jag skrev sisst. Hähähä! Men de är ni vana vid såå de är fine! Just nu är jag öööövertrött! Jag somnade igår kring 0500 :s Jag kunde bara inte sova, jag försökte och försökte. Min Tobias sov inte brevid mig inatt, kanske därför? Jag har inte bloggat för jag har inte haft så mycket att skriva om (De betyder att jag är lat med andra ord) Inget nytt har hänt.. Förutom att skolan har börjat då. Jag går Barn och Fritidsprogramet nu. Jag vill jue igentligen gå Omvårdnads programet men de blev mitt andra handsval istället, Bf alltså. Det funkar också! Förra veckan var helt chill och idag var det också de. Men snart blir de nog hårdare, i veckan tror jag. Vi började 08:15 idag och jag somnade kring 5 på morgon. Såå, två timmar har jag sovit inatt. Men de är ändå bra, för då somnar jag tidigt ikväll och är morgonpigg i morgon när jag ska upp också. Ikväll ska jag mysha med Frida och Nattypatty. Vi ska nog vara hos mig? vad Frida sa iaf. Vi ska se film och äta gotta. Popcoorntajm blire väl för mig och fraiiijda! De var ju ett tag sen de, förut var de för ofta! Kanske för att vi sett alla Beck &Wallander filmer? ;) Hehehehe. De är nog därför. Ajaooo nu ska jag dricka en kopp kaffe och ta mig en rök. Cya ! Uppdaterar senare!

Me today, Trött och sliten.

1 kommentar:

  1. haha, men det blir aldrig utnött ! filmerna är ju så jävla bra ;-) HERE WE GO AGAIN, WOHO /fridutten

    SvaraRadera