onsdag 18 augusti 2010

13:16

Shudileyhey! Jag vaknade 11:36, inte så sent men 10:00 hade jue varit bättre. Fast jag gick och la mig 04:45 igår så.. Idag blir de inte att slagga så sent, senast 00:00 iaf. Jag steg upp och borstade tänderna. Käkade frulle och sen började jag laga lunch åt min pappa. Blev bacongryta och pasta, Pappa tyckte att de var gott iaf och de märktes, så antar att jag lyckades. Tumme upp för det. (y) Hähähä. Nu sitter jag på pappsens dator igen, har hittat mer mappar med gamla bilder. Sen är de massa likadana bilder också som jag har råkat lägga in flera gånger. Så de måste jag rensa, onööödigt med plats. Inte undra på att datan är så seg med tanke på hur mycket bilder och musik som jag har sparat. De är massor så de lär ju ta några dar. Ajaa, de gör jag just nu. Märkte nyss att tiden inte stämmer när jag lägger ut ett b-inlägg, måste ändra de också.. Om jag nu vet hur man gör eller måste jag ringa Fridape så hon får fixa de. Hon gjorde mig blogg, hon fick mig att börja blogga, hon gjorde min lilla design också. Hähähä. Jag vettefan vad som händer idag ? Jag ska nog ta mig en dusch och fixa mig snart. Sen ska jag nog höra av mig till Karin. :) Nu ska jag lägga upp några old pics åt er! Hehehe. Pz

Jag skulle igentligen lägga ut andra bilder också men jag hittade mer på mig och Annelie (Min så kallade Anyway) Hon var min första bästa vän och den jag saknar som mest av alla man tappat kontakten med. Av varje bild minns jag något, vi hade aldrig någon dödstråkig stund utan vi hade alltid nått att göra. Anyway är bäst för att hon är anyway, de har jag alltid sagt! :) Hon var den första som ringde mig när jag fyllde 18, nu iår. Att hon kom ihåg det. Jag blev så jävla glad! När man fyller år så ringer den man saknar jätte mycket. Man kan inte bli gladare av nått annat. Nu till hösten åker hon till Franrike och ska gå skola där :/ Lycka till! Stanna inte där när du pluggat klart utan kom hem.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar