måndag 30 augusti 2010

22:18

Shuu! Nu uppdaterar jag igen xD Hahaha de är flummigt. Jag är på bra humör faaktist. :) Eller så är jag ganska övertrött! Tror mer på de. Frida kom ju hit kring 7 nån gång. Hon hade sagt tidigare idag att hon skulle komma kring 16:00. Du passar dina tider perfekt gumman ;) Vi har myst och käkat popcorn, pratat om allt och ingenting. Natty for nyss, en halv timme sen. Hampus kom i samma veva som hon får. Dom hatar varann, eftersom när hon far då kommer Hampus. Men nä, Hahaha. :p Just nu, Frida och Hampnut spelar GH och jag sitter vid datorn och läser bloggar och lägger in bilder som jag och Natty knäppte idag, ja ska lägga upp dom här också. Sen ska jag börja göra mig klar för sängs. Mina flummare Ska ta 22:51 bussen till sig. Skönt de ska bli att sova sen. Nu ska jag ringa min älskling och säga godnatt och lägga upp bilderna här. Sen sova. Godnatt! Pz

Natty och Jag,
Jag testade att ha på mitt löshår också. De är för långt men de ska fixas.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar