tisdag 31 augusti 2010

Halåjsan

Idag har jag inte varit i skolan för att jag hade jätte ont i ögonen i morse. Eller ja, hela dagen.. Det gick över typ nyss. Men de kommer tillbaks säkert, för tidigare idag slutade de göra ont en stund men sen kom de tebax igen. Min älskling kom hit på morgonen och mös med mig, mysigt. Sen har jag bara varit hemma och vilat. Vid tre tiden for jag in till stan med mami och papi, jag klippte mig. Såå nu är de slitna topparna borta. Sen klippte hon de tunnare också, mitt hår är ju så tjockt annars. Men jag blev riktigt nöjd iaf! Frida har jag varit med en liten stund också, fast inge länge dock. Hon får till sin boy den toffeln.Men men.. Nu ska jag plugga matte (y) Sen om en timme ska jag och älsklingen fara och sola inne i stan, najs! Efter de blire väl film och sova! Pz

Såhär hängigt äre idag,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar