tisdag 17 augusti 2010

02:12

Shu där! =) Nuu har jag slarvat med bloggen igen. Men antar att ni som läser min blogg är vana vid det. De står ju nästan på varje blogg inlägg typ, de var ett tag sen .. Men jag bloggar när jag har lust, så äre. Klockan är 02:24 och jag som borde sova. Skolan börjar på måndag så dags att vända på dygnet för mig. Men jag kan bara inte sova för jag är helt fast i datan. Hahaha. Jaa, sitter på min pappas dator som jag också använt förut då jag inte hade min egna. Sitter och lyssnar på musik och kollar igenom gamla bilder. Det är så kul och kolla på bilder från förut, massa minnen och sånt. Just nu kollar jag på bilder på mig och Bella min gamla ponny :) Jag saknar henne så mycket. Hon var ju min bästa vän och världens bästa häst! Har bilder på henne eller på oss två från varje dag så länge jag hade hon. Har inte tänkte på de tidigare. Jag blir så glad av att se alla bilder med minnen men samtidigt blir jag ledsen. Saknaden är så stark. Man lever inte föralltid.. :( Men hon hade kunnat leva längre, de är det som gör så jävla ont! När jag vet att de var en som orskade att hon var tvungen att tas bort. :/ Fyfan för dig... Jag skulle aldrig sålt henne. Jag skulle aldrig gjort det. Jag trodde att jag sålt henne till rätt person men sen visade sig att jag inte hade de. Jag fick reda på allting dagen efter hon tagits bort, hann inte säga hejdå till henne heller. Värre de.. Kul och leva med de hela livet va? Sen fick jag veta hela historien också. De blev för mycket på en gång och en sån stor choock. Faktist de jobbigaste jag varit me om.. För mig var hon inte bara en häst. Hon sa inte så mycket men endå fick hon mig alltid glad :) Hon fick mig att gråta av lycka första gången. Jag har inte ridit på två år typ och fan vad jag saknar stalltiderna. Jag skulle ju börja rida på Luleåridklubb i vintras efter jul men jag fuckade ju min fot så då blev det inget. Sen blev de bara inte av. Men jag ska fan börja igen men de kmr kännas skumt för jag har inte ridit på ridskola sen jag var 13. Men de löser sig. Ska kolla om man kan rida dropping ridning här på hertsön för förut hade dom de iaf på helgerna. Jag är så sugen på att skutta runt me en pålle. Full fart i skogen eller ett dressyrpass. Najs de hade varit. Nu tänkte jag lägga upp bilder på underbara Bella och några på oss två tsm också. Sen ska jag till Lexi och hämta cigg av han. Sen blire väl att sova. Godnatt i natten. Bye bye

Denhär första bilden på oss älskar jag.








Angelica (Medryttaren) och Bella :)

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar