söndag 21 februari 2010

Söndag

vaknade kring 12:00 nån gång, sovit gott som fan. Är på Bergviken hos Fraijdas mormor nu. Jag, Frida och My sov ju här. Vi har käkat frulle för ett tag sen. Jennifer kom hit alldeles nyss. Jag sitter här vid datan och dom ligger i sängen och chillar, snackar. Frida spacklar sitt face. Heh. Frida åker kl 15:00 :'( Om hon inte får permis nästa helg så ska hon fråga om jag får komma dit till hennes behandling och hälsa på, sova där över helgen. Man får ju hoppas på nått av det. :) Men men.. Finns inte så mycket att skriva här än. Men jag ska uppdatera ikväll. Eftersom det finns inte så mycket att blogga än. Dagen har ju som nyss börjat. ;) Hehehe. Men Fraijda tänkte skriva ett litet inlägg här, som hon gjorde igår! Hare bra.. Nu tar Fraijdan min över! Pz

Frida här igen,
hopptihoj! Jag tänkte bara säga att snart åker jag tillbaka och jag kommer sakna min lilla johnny..
Nu sitter jag här med jennifer, jonna och My och väntar på krubb! tjingiling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar