söndag 21 februari 2010

Gokväll

Frida har nu åkt.. :( jag och Jennifer följde med Frida till bussen och sa hejdå kl 3. Jag tog 15:15 bussen hem te Herts. Började städa kattlådan och matskålarna till kattten. Såg på tv en stund och gossa med min över gosiga katt. :) Sen började jag städa rummet, dammsög bara. Tobbe och Kero hämtade upp mig. Vi for till Shell och tankade älsklingens bil. Sen körde vi till coop, jag köpte godis. Vi hämtade upp Aziz och körde han och Kero hem till Kero. Sen hämtade vi upp Jens och körde till Lövskär, till hamnen. Satt där i bilen och softade litte granna. Gled hem te mig sen. Jag fortsatt att städa. Dammsög lite extra och plockade ihop smycken osv. Städade garderoben. Sen blev det käkdags, middag. Medans jag käkade så mublerade gubben och Jens i mitt rum. Det blev mycket mysigare nu. Det blev nice nice. Thanks boys! Hehh. Nu sitter jag hos Tobbe. Jens var här nyss en stund men han gled iväg för några min sen. Vi softa bara mera breee. Hahh. Jag ska vara här hos älsklingen nu ett tag till. Sen ska han få köra hem mig. :/ vill inte hem juuhuu. Har skola i morgon, så det blir att gå och slagga tidigt och stiga upp tidigt. Jag kommer kunna somna bra nu iaf, skönt de. Hehhehhe! Nu ska jag gå och röka. Sovgott alla, hare fett. pZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar