lördag 20 februari 2010

Frida hemma nu

Igårkväll kom ju frida home! det är fett. Vi for till Gstan hem till kajsa, vi softaaa fett och käka karra. MMMmmm. Hehehe :p For till älsklingen sen och sov. Vi såg film och mys sen sova. Vi somna kring 01:00 nångång, ooovanligt tidigt. :o Tobbe vaknade typ kl 08:00 på morron :o de va jävligt ovanligt. Jag sov till 09:00 nångång, lite över kanske. Vaknade av att Tobbe satt och lira wow. Låg och degade länge, sooov så fett inatt. Sååå mysigt och sova med min taddybear, alltid varm och gosi go. :) For in till The little city kl 10:30 och mötte upp Frida. Vi gled runt på stan en snabbis, käkade lunch på max. Fast för mig blev det frukost. Mums de var. Sen for vi med bussen iväg till gstan till kajsa. Vi tog det bara chillade och sooofta nå fett. Sen drog vi till Stadsö Centrum och käka middag på grillen där. Sen drog jag hem till hertsön och var med Tobbe. Sen for jag hem en stund och så, mös med min kissekatt, han är så goo! Myskatt. Sen for jag igen till gubben. Anders kom dit också. Vi bara chilla, jag vilade lite. Är inte van att vakna såhär utvilad. Det var jävligt skönt iaf. Sen gick vi förbi Marie, tobbes granne på en kaffe. Nu sitter jag på knäppelåsen hos My. Är med Frida och My. Tobbe och Anders var här en stund. Dom for vidare till Anders för 10 min sen kanske.. My drog också just. Jag sitter här och bloggar på, Snackar med Saana i tlfn, en barndomskompis till mig :) Hon är på samma behandlingshem som fraiijda! Fick prata lite med henne, har som inte hört av varann på typ 2 years. Lyssnar på
Eddie Lg, flummig låt de. Om hertsön juuuh. hahaha. Jag ska med Frida och My hem till mormorDorish. Vi ska slagga där hos momssan. Frida åker i morron kl 15:00 :( Tråkigt.... Som fan. Hoppas nästa gång hon kommer är snart. Det är ju så underbart när gumman är te baks. Nu ska Frida skriva ett blogginlägg här på min blogg också. Men men, sov gott! Nu tar frida över här. Hare nice, PZ!

Frida här,
tjiohej ska bara beräta att jonna är inte dum egentligen hon har bara lite skev verklighets uppfattning, jag mår bra och nu ska jag snart back till skellefteå fan de kommer suga. pöss och kram, hare fett ni!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar