torsdag 11 februari 2010

haHHlå

Jag suger på att skriva blogg. Hahah. Glömsk jag är, även fast jag haft en massa bloggar. :s Aja. Jag fick mitt senila lite tidigare än ni andra. Skitsamma! Jag har inte varit på skolan på 2 dar. Har inte haft ork alls! :o Kneeees. Idag for jag iaf till skolish och det var lite knas där. För jag trodde att det var onsdag idag så jag gick på lektioner som jag har på onsdagar. HAHAHA. Och jag märkte ingenting? Andra elever exempel? Jag har nog varit i min egna lilla värld idag. Ingen märkte att jag var på fel plats heller. Sissta lektionen märkte jag att någonting var fel, Seg reaktion jag har. Heh. Sånt kan hända ibland, första gången för mig och blir säkert inte en sissta gång heller. Efter skolan.. Jag tog bussen hem på dirren! Såg Andra Avenyn, avsnittet var rätt okej, ganska flummigt ändå. Sen hoppade jag in i duschen och sega där. Duschade länge med varm vatten, skönt deva! Sen vare käk, middag. Åt bakpotatis me kyckling och sallad. Det var fett gött. Mamma är hajj på dendär rätten. Ikväll vettja då inte vad som händer. Vara med min sötish. :) Vad vi ska göra vet jag inte. Jag vill äta godis. Haha. Ska nog gå förbi iCa. ;) Haha. Ben &jerrys hade också varit fett. Fårse! Aja. Nu ska jag sminka mig, Hare nice alla tattare, herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar