måndag 8 februari 2010

i'am back

Shuhu igen. Jag har inte bloggat på ett tag nu igen, några veckor.. Har inte pallat me bloggen. Jag är som rätt lat av mig. Det är jobbigt ibland att blogga? igentligen inte. Men tänker jag ex: Ååå vad jobbigt att blogga, då blir de jobbigt bara för att jag tänkte så. Heh. Tiden jag inte bloggat har inte varit nå speciell, som vanligt allting! Min fot är frisk, tumme upp för det. Skolan går super, dom nationella proven jag gjort har jag fått bra resultat på. Inga IGn. Aallting är lugnt för mig. Det har inte varit nått knaskalas på senaste. Det är possitivt ellerhur? De är jävligt soft. Haha. Det är bra att de rullar på bra i en fort fart också. Hehehe. Ikväll ska jag umgås med Fridape hade jag tänkt. :) Det var ju ett tagsen det. Ska bli nice. Ska nog umgås med min älskade teddybear en stund också, det är ett MÅSTE! Tihi (a) Just nu väntar jag på att min mor ska komma hem ifrån jobbet så jag kan få lite cash av henne. :D Jag ska in till The City snart och shoppa. Jag har blivit helt galen i kläder, har köpt rätt mycket kläder sissta tiden. :o Hehehe. Vad tjejig jag känner mig nu. Omg. Illa nästan. Nu ska jag tvätta av sminket och sätta på nytt. Sen ringa någon sötisch så att jag skippar att gå på stan själv som ett fån. Jag SKA uppdatera ikv. Hare! Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar