fredag 19 februari 2010

Friday today

Det var ett tagsen nu IGEN. Men nu är jag hääär igen! Höh.. Skola hela veckan bara. Ingen försovning alls, har börjat vakna upp nu! Hah. Idag äre fredag och denna helg har jag längtat till i two weeks! Föratt Frida kommer på permis idag tills på söndag! :D Yippie yey! kl 17:00 nångång är hon hemma i Luleå. YEAH! Vi ska hare riktigt soft fett skönt ikväll. :) Kan bara inte bli bättre! Hehehe. Finfina krejjer de. Idag blev det ingen school för mig, nånej. Haha. Nemen.. Behövde vila, tog en egen sovmorgon. Sjukanmälde mig också. Jag har inte gjort nått idag eftersom dagen alldeles nyss typ börjat? Hah. Har käkat frulle och sett på tv, segat och degat. Ska alldeles strax gå och dushish. Sen göra mig klar för dan, de rimma lite? Flummigt. Lyssnar på musik nu, Dr dre. Bloggar och läser andras bloggar. Ne nu ska jag hoppa in i duschen! Herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar