lördag 16 januari 2010

uppdatering

Frida min underbaring och jag, busigt!


Nu blev de en liten uppdatering häär! lilljohanna och sofia kom förbi på en kaffe och fika som jag skrev i tidigare inlägget. De var riktigt mysigt :) Vi fikade och prata på bara om lite allt möjligt. Har sett på en film med mamma. Vi såg Barnhemmet en gammal film.. Lite läskig var den men ganska bra ändå. :p Har myst med min gosiga kisse också, lillHubbebubbegubben ;) Hiiiihh. Fridape kom alldeles nyss hit. Vi ligger i datarummet i bäddsoffan, knäppte lite bilder också ( inte fullt normala) menmen.. Vi är alltid mongon och kommer alltid vara det. :D Så äre! ( y ) De är bra! Flumm1 och flumm2, de är vi det! Heheh. Prata nyss med Tobbe i tlfn. Han ska sova här nu inatt också, myyyys! Jag och Frida ska se film och tjocka me popcorn! Typ våran egna tradition det! Haha. Beck och popcorn! Så äre. Hehehehe. Ska lägga in bilder nu här.. sen se film,käka popcorn och sociala med min Fliiidaa och mysa me min katt. Umgås med gubben när han kommer.. Blir nog sova sen! Godnatt!

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar