söndag 17 januari 2010

shoohopp

Tobbe kom rätt sent till mig inatt, kring 4 :o Han var och festade lite. Full han var dåå :p hahah! Gulligt han var. Idag harja bara varit hemma som alla andra dar. Tråkigt, vill ut! Är fett less på att bara vara hemma och inne.. Snart börjar jag mögla.. Hah! Foten börjar bli liiiiiite bättre. Men den är fortfarande helt förstörd och fucktup. Fyller år om exakt en vecka nu, nästa söndag. Vill inte att de ska vara såhär då. :/ Frida kommer på permis också, över hela helgen. :D Längtar som fan det ska bli så nice med gumman hemma igen ett tag. Idag har jag bara varit me Tobbe hela dagen. Vi har sovit, myst och sett film. Lexi kom förbi och var med oss. Vi åt lunch, korv med bröd. :) Gött deva. Lexi började nöta GH som vanligt *suck* haha :p Sen såg vi film och käka karra! För en stund sen så pluggade jag lite mattematik. Det börjar bli tråkigt nu för snart är matteboken slut :'( Men den boken är ganska liten, har inge matte igentligen men fick en bok för att jag ville och föratt jag inte ska glömma bort nå för börjar ju med matte till nästa höst. Hah! Jag vet att ni tycker att jag är sjuk i huvudet. Höhöh. Nu tänkte jag ringa gubben och säga godnatt till han. Sen en dusch och sova. Sovgott alla! Herrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar