lördag 16 januari 2010

tjohoditt

vaknade kring 12, sov inte bort hela dagen även fast man la sig kring 6. :o Tur jag hade. Heh. Vi åt frukost och drack kaffe, lexi kom förbi och åt frukost med oss.. Han hade också nyss vaknat och inte hunnit trycka i sig nån frulle. Vi spelade GH.. Tobbe och Lexi började tävla mot varann, vilka nördar. Sen Spelade dom shack och vi såg Wallander - mörkret, till de åt vi lite kladdkaka med grädde och deva fett gött. Längesen man käkade det. Lexi tog med sig min katt också så nu är han här. Jag har döpt han nu också, deva på tiden det va? hahaha! Han heter Hubbe! Så jävla fult, men tycker de är flummit och låter dumt.. Men somsagt min katt är lite kokko i skallen så de passar honom perffa bra! Hah. ;) Han och mamma är bästa polare redan :p Han går till mamma och myser hela tiden, när hon går iväg följer han efter. Det ser lite gulligt ut! aaaw! LillJohanna och sofia ska komma förbi strax på en kaffe och fika, mys det ska bli! Jag har ingen anning om vad jag ska göra idag ? :s vara hemma ja? men.. undra vad man ska hitta på här hemma. Blir det vanliga säkert, film och xbox! Ska ladda ner nån bra film! :D Ska höra om Fridape vill joina mig eller nån annan. Nu plingade det på dörren tror att det är Lilljohanna och sofia. Ha det! Herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar