fredag 15 januari 2010

hey

kl är 03:17 och jag är vaken :s jag som skulle vända på dygnet. Det gick ju som inte så bra haha! Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, pluggat lite och sett på tv. kajsa var förbi. Vi käka gött och såg film. :) Frida ringde mig också idag och hon får börja ha tlfn nu lite då och då, soft! Nästa helg när jag fyller år så ska hon komma på permis. Det är den bästa 18års presenten för mig. :) Hihi. Fridagumman hemma på min födelsedag! Det är ju inte liiiite fett de! Längtar. Är med gubben just nu och han ska sova här, mysigt. Vi ser på Wallander - Innan frosten och nyss såg vi Gangster, den sög hårt! Hoppas denhär är bättre eller bra. :p Idag fick jag en plastma tv :D fett! Vi ska sätta den på väggen så jag lär ju ligga i sängen och se film 24/7 och spela Xbox Need foor Speed! ;) Very nice, ellerhur?! Heh. Jag och Tobbe har inte gjort nå speciellt, bara myst och lyssna på musik. Sett film och ser film nu med då eller jag ser inte, jag bloggar ju på här nu! He he. Men ska se nu. Sen blir de väl att sova så sovgott hörrni! Herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar