torsdag 14 januari 2010

shooohooo

Jarrai och jag <3

La mig kring 04 nångång.. vaknade typ 09 nånting av att Tobbe ringde. Nu blire att vända på dygnet för engångskull :) har käkat frulle och sett tv, för typ tre timmar sen. Sen kom Tobbe vid 11. :D Nu ser vi tv o jag bloggar på här. hehehe. Uppdaterar senare, tycker dehär blev lite kort och dagen har som just börjat så inte så inte så mycket att skriva än. Uppdatarer senare, Herrå!


uppdaterat: Tobbe for till Lexi och väckte honom, dom kom hit.. Vi såg tv och spelade GH. Lexi satt och spelade det från kl 14:oo tills kl 21:00 nånting :o hahaha, han var ganska inne i spelet och hade svårt för att lägga ifrån sig den lilla gitarren ;) Hah. Kring kl 17:00 åt jag,tobbe och lexi middag hos mig. Det blev bakpotatis,kyckling+sallad och currydressing.. En liten rostadd baguett och de var fett god middag dedär, thanks mamma! (hon lagade maten) Hon är hajj på dendär rätten ;p Jarrai kom sen och umgicks med oss en stund, hon var inte så länge här. Då käka vi lite mumsmums, lite efterrätt ganska låååångt efter middag men? man blev ju så proppmätt så magen pallade inte just då med nån efterrätt haha. :D Tobbe for kring 7 :/ Tycker han kunde varit här längre, saknar han redan.. Eller ja, började sakna han typ när han for redan hih (a) Lexi for vid 21 nångång. Jag och Jarrai slog på en film på datan och ba chilla, sen en liten eller igentligen lång snackstund blev det som de alltid blir när vi är bara vi två. Alltid har vi megamassoe att snacka om. Har knäppt lite bilder idag också som jag kommer lägga in nu, ja ni ser ju. :) Jarrai for kring 22 nångång, jag satte mig vid datan och såg en del av en film. Juste nu bloggar jag ju och lyssnar på fett bra music. Lyssnar på tre olika låtar och lyssnar på dom om och om igen.. Hahah, jag är nöter dom! Hehe. Nu tänkte jag plugga lite sen blir de att sova, har inte pluggat nånting idag :o så nu ska jag göra lite arbete iallafall. Aja! Skriver i morgon.. Sovgott och hare nice! Herrå

Maten och en flummig bild på Lexi och Tobbe. :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar