onsdag 13 januari 2010

alå halå tjalå

gick och la mig kring 07 nåntging i morse... :o heheh. Kunde inte sova inatt, sov ju bort hela dagen igår så att.. Vakna vid 15:00 tiden idag. Igår pluggade jag matte i 2 timmar :p Frida kom förbi på en liten rök. Senare kom Tobbe, vi såg film och myste bara. :) Efter han for så såg jag film, satt vid datan och plugga matte. Sen då slockna jag i kanske 1 timme? knappt de... vakna upp och var vaken till 07 och slockna igen. Hehh. Har lite ont i skallen nu :s Men min Fliiidaa kmr på ett tag och min teddybear så då försvinner den säkert duvett, ;) flummit. Jag är jävligt less på att ba sitta, ligga... Hela dagarna! SÅ jädra rastlöst. jag vill ut NU NU NU ... :( Jag hatar dehär, fucking fot. Typ 2 veckor till kmr foten vara cp! Seeen måste jag vila foten en extra vecka......... 3 vecker till ska deva såhär fucktup och jag fyller år nästa söndag :/ aså shiet och min fot är cp, meeeen men får skylla mig själv de är ju ba tackvare mig de är som de är nu. Men har ju lärt mig nu av detta misstag, haha en possitiv sak i de hela iaf. Heeeeeh. Nu tänkte jag vila en stund elr ta en liten snaaarkstund. Hahah. Hare, uppdaterar elr inte. Hare tjoohejdå! :D

uppdaterat: har pluggat matte en stund, IGEN.. Shiet. :p haha.. Sett tv, satte mig precis här! Väntar på Frida och Hampus. :) dom ska hälsa på handikappade mig, raaaart! Hahaha. Menmen.. Vi ska se film o käka popcorn, fett gött! Tobbe fick förhinder. :( saknar dig.. pöss! Han kommer hit med Natta, hans systers dotter kl 10 på morron i morgon.. :D Nu dör batteriet på datan, om 4 min! Sovgott osv, Herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar