söndag 17 januari 2010

05:23

Jag skulle ju vända på dygnet! Kl är 05:23 just nu och jag är vaken. Det gick inte så bra för mig att vända på dygnet. Varför? Har inte äns sovit mycket igårnatt? Sov inte bort dagen häller. Knas! Borde ha kunnat somna för länge länge sen.. Men inte! Jag måste fixa dethär med dygnet nu. Knas annars när jag ska börja skolan. Får ta och börja om. Hahaha. Sett 2 filmer, jag har sett Shottas för 1000000 gången nu typ? börjar lessna på den nu. Såg på wallander - bröderna, också. Den var inge bra alls. :p Efter jag sett klart wallander tänkte jag att den var dålig och att alla andra jag sett också varit dåliga. Men ändå fortsätter jag se på andra avsnitt? Hahaha! Då ska jag ju inte klaga på filmen eftersom jag vet redan innan att den kmr vara dålig. Jag ska inte yttra mig då. Heh! :p Har läst lite, 8 sidor bara. Började känna mig trött, försökte sova.... Men det gick inge bra är ju vaken än så. Jag har legat och lyssna på lugn musik och kolsvart i rummet.. Blev typ piggare av det? Har gäspat och gäspat och gör det fortfarande. Men Kan ändå inte sova, det måste vara nått fel på mig? :o Hahaha. Jag måste sova snart alltså. Just nu sitter jag här vid datan och tjillar, jag är trött! Jag vill sova. Men jag somnar ju aldrig :/ Lyssnar på musik, fet musik. Har börjat nöta 2 andra låtar nu. ;) Heh. Snackar med Tobbe på msn också. Det tar år och dar för honom att svara, han spelar nå live spel med Danne. Vila nördar! Jag saknar han jätte mycket. :( Åååh.. Ska vara med honom kring 15:00 tiden i morgon. Länge dit och jag kommer säkert sova bort hela dagen, han också när vi är vakna än. Sen vi båda beter oss som isbjörnar som gått i ide, sover hela dagarna. Haha! Aja, kan vara så ibland. Ne! Jag ska då vakna upp ifrån idet och vara vaken på dagarna och sova sött på nätterna istället. Jag är övertrött, jag skriver lite knäppa saker nu märker jag. Det känns riktigt bra i foten nu faktist. Hoppas jag blir frisk snart nångång. Jag HATAR verkligen dethär, inne hela dagen och aj aj i foten. Huvva! Nu börjar jag känna mig väldigt tröttare och tröttare. Men ska se lite av en film snart så jag blir tröttast och lägger mig och somnar! Jag måste sova. Men funderar på att vara vaken. Det är igentligen ända sättet att vända på dygnet så att jag kan somna lugnt ikväll. Men! Skulle aldrig klara av att vara vaken tills senare ikväll. Aldrig! Ska lägga upp en bild nu här på bloggen och sen slå på nån film, INTE wallander.. Jag och gubben hann inte se klart en film som vi såg på lite tidigare idag. Den ska jag se klart och jag vet inte vad den heter, kollade nyss de stod typ inte och orkar inte slå igång filmen för att se vad den heter. Haha. Lat man är. Aja. Nu ska jag baxa katten till min famn och gosa med han, se filmen också en liten stund. Uppdaterar i morgon eller ja.. Senare idag blir de ju. Film och försöka sova blire nu! Herrå!



Jag och Tobbe för ett tag sen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar