måndag 25 januari 2010

Ny ålder och nya möjligheter

Shue. Min rubrik där uppe är lite knas. Men tycker den är rätt flummig ändå. :p Haha! Fick för mig nånting där. Har inte bloggat sen fredags. Min fredag blev inte så tråkig som jag skrev i fredags att den skulle bli. Såg en film med mamma och käka gött. Sen for jag till Lexi och där var det ferre! Det var bara skönt folk där, längesen man var på en sån ferre. :o Heh. Men det slutade inge bra iaf. :/ Lite bråk men fördemesta missförstånd. :s Det blev knaskalas ist för fest. Höhö. Jag var nykter hela kvällen/natten. :) Som vanligt då. Jag och tobbe kom hem från Lexi kring 04:00. Lexi kom typ till mig 5 min efter att vi dragit ifrån han. Vi käka kladdkaka och snacka, tog en rök! Sen gick jag och gubben i sängs. Vaknade vid 13:00 nångång på lördagen. Vi käkade frulle och mös. Sen kring 16:00 kom lexi och då käkade vi tacos eftersom jag fyllde 18 dagen efter, söndag igår alltså. Det var som fett gott, älskar tacos! Hehe. Kajsa kom till mig kring kl 19:00. Vi tröck moffish och bluecandy, sen fikade vi kladdkaka och dajmtårta. Det var ju inte lite fett va? Hah. När jag kajsa for så tog jag en drömstund. ;) Drömde att jag och Bella galoppera på en stor äng bakom vårat hus.( Det har jag drömt förut när jag haft moffedrömmar ) Sen drömde jag att jag drack kaffe på Roasters med AmandaL. HAHAHA! Vilka drömmar man kan ha. Sen kring 21 nångång kom Tobbe till mig och då softa vi me det som brinner sööött. ;) Jag blev så jävla skev så jag somna. Hah! :D Efter varje sötsmakande pinne så somnade jag. Det var fett. Vaknade av att fridap ringde mitt i natten, vid 05 på morron? Hon,Tessy och hampus komförbi på en liten rök. Dom var lite småfulla. Frida är ju rätt skev när hon är på lyset, Tessy me.. Hon beter sig som en Alagare i stadsparken. Hahaha! :D Sköna dom var. Dom for kring 06:03 typ? Jag somnade iaf direkt efter dom farit. Sen söndagen så blev jag och tobbe väckta av min syster. Vi klev upp. Tobbe drog till Lexi. För mig blev de att fira och fika med familjen min 18 års dag. Fick Såntdär man behöver när man ska flytta hemmifrån, orkar inte rabbla upp det. Av Tobbe fick jag en ljusblå/turkos Everest jacka, fett nice den är! I love it. Sen ett smyke till läppen i guld.
När alla "gäster" dragit så stack jag till lexi. Det var bara jag,tobbe och lexi! Vi bara softate fett med de söta. Vi slog på film, Jag somnade såklart som dagen innan (lördagen).. Hahah. Skönt deva iaf. Drog hem kring 23 nångång.. Sov direkt jag kom hem och jag somnade fett skönt. Hade en perfekt fördelsedag, den bästa lätt. Hehe. Har inte tagit nå bilder, jag har varit så jävla sliten hela helgen, haha! Har inte pallat stila till mig. Har inte tänkt på ngn kamera häller. Min fot blev frisk precis innan 12 slaget mot söndag, det var fan underbart. Behöver vila bara 2 dagar så foten får läka. Sen äre ba dra ut och hääärrja! Woho xD Och får tagga till skolan också, Yie! Idag ska jag inte göra nånting alls. Bara vila, känner mig lite slut.. Även fast jag mest sovit bort hela helgen. Hahaha. Men har ju inte precis sovit för att jag varit trött. ;p Hehe. Men nu ska jag se filmish. Hare bra! BYE.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar