måndag 25 januari 2010

night

Kl är 01:11.. Jag vaken! Jag måste vända på dygnet, har försökt snart 2 vecker och det går rent åt helvete med dethär dygnvändandet. Fuck det. Aja! Får börja om med det i morgon kväll ist, hur det nu kommer gå? Haha. Ska inte förvänta mig nå. Jarrai kom till mig kring kl 18. Vi såg på tv, det var om nå norskor som samlade på olika konstiga saker.. En samlande på sockar med olika mönster och färger på. Sen en Samlade på barbiedockor som kostade från 1500-4000 sv kr. :o Sen var det en som samlande på uniformer.. Alla dom där tre människorna som hade lite sjuka samlingar har typ ett helt rum till allt dom samlade på. Shiet! Vissa människor har fett skeva och flummiga tankar. Hahaha! Sen käka vi tårta som och drack kaffe, snackade även lite skit också till det! Just nu sitter jag och lyssnar på gamla låtar som jag hittade på pappas data. Jag har haft jävligt keff musik smak förr. Det är typ från jag gick 5an till 8an. :p Tur att smaken ändras. Hahaha! Jag ska läsa några bloggar nu sen blir det tandborsning och sleepa! Fett. Synes senare idag, höll på skriva hörs i morgon.. Men nu äre ju somsagt natt! Då jag INTE borde vara vaken. Hehe. Uppdaterar senare idag. Hoppas ni som sover nu sover gott! Herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar