fredag 22 januari 2010

Ey Y0

vaknade 10:00 idag, tidigt va? längesen jag vaknade så tidigt. hahaha. Idag har jag inte gjort nånting annat än att plugga. Bysse ringde idag också så vi prata en stund. Saknar dig bro! Såg Andra avenyn också och fan vad skön Kim var i dethär avsnittet, ormen där. Haha shiet. Ikväll händer väl ingenting? :s Det är fredag och jag ska bara vara hemma :/ som vanligt.. TRÅKIGT! Men FridaR kommer hem från behandlingen idag, permis! Men tror inte jag kommer hinna träffa henne idag om hon inte gittar förbi hit en sväng. Men i morgon ska vi iallafall umgås! :D De kommer att bli fett nice! Heh. Ikväll ska jag och mamma se film och käka gött, ganska gulligt va? :) Heh. Det va nog några år sen vi gjorde nått sånt tillsammans. Ska plugga lite till också på en stund. Jag tror att jag snöat in i skolarbete, har rätt svårt att sätta ifrån mig böckerna. Haahaha. Men de är ju bara possitivt. Ellerhur? :p Ajaa. Nu ska jag ta en liten snaarkstund. Hare bra! Herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar