torsdag 21 januari 2010

hallå =)


































































skrev inte igår blev så sent. gjorde inget speciellt, var med älsklingen. Vi bara mös och mös. Aj kom förbi ett tag. Natta (Tobbes systerdotter) var där, småbusade me henne. Gullunge hon är! Sen var jag hemma och tog de lugnt. Idag har jag varit i sbyn kollade till foten och den är snart bra. :) Possitivt! :D (Y) Tummen upp. Var med älsklingen idag också, vi var hos han och chillade. Sen gick vi till Nina och drack kaffe. Det var riktigt trevligt, söta mammaNina. Heeeh! Har nyss pratat i tlfn me bysse, han ringde mig. Chockad jag blev :o har inte pratat med honom på 5 jävla månader. De var trevligt och prata med honom. han är på behandling och har de fint där, det var kul och höra. Nu ska jag läsa lite engelska, Sen sova! Hare bra och godnatt! Herrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar