tisdag 19 januari 2010

Fotjäveln börjar bli bättre, mycket bättre

vaknade kl 14:00, åt frulle. Sen slog jag på tvn och somnade igen. Vaknade upp kl 16:o7 igen. Jarrai ringde mig och hon kom förbi. Vi drack kaffe och åt mockarutor till det och deva fett gott. :) Hah! Sen såg vi Paradise Hotell, vissa där är så typiska tycker jag. Sen såg vi på nått annat. Det var nån serie typ, vet inte vad de var men den var rolig. Kl är nu 00:00, ska sova alldeles strax. Igår natt var jag vaken till 04:20, shiet. Jag måste vända på detdär dygnet nu alltså. Idag har jag inte pluggat nånting, en vilodag från det kan behövas. Min fot börjar bli MYCKET bättre nu. Så skönt! :D Hoppas den är bra tills söndag. Vill inte ha en fucktup fot när jag fyller år. Heh^^ Har inte varit nånting med Tobbe idag, känns typ tomt? haha. Tur att det finns tlfn och msn. ;) Hahaha. Detdär lät lite toffelischen. ;p Höhö! Idag har jag bara chillat för mycket. Nu ska jag gå och borsta tänderna, ringa gubben min och sen blir det att sleepa! Godnatt :) herrå

jag och Jarrai gumman :)

Det goda fikat :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar