måndag 18 januari 2010

godkväll

såg nyss Merlin och käkade popcorn. Drack lite coola också, ganska tjockt. Hehe. Idag sov jag till 14:00. Nu är jag riktigt trött så ska hoppa i säng alldeles snart, skönt och sova sen. Just nu har jag katten i famnen och myser med han och lyssnar på musik. Idag har jag varit hos älsklingen, skönt och vara nån annan stanns än bara hemma. Vi var bara hos honom en stund. Sen gick vi till Sandra Tobbes granne :) Han hjälpte henne och sätta ihop hennes nya möbler. Han var riktigt hajj på dedär. Haha. Jarrai kom också till Sandra :D Sen gick jag och Tobbe hem till han och gossades lite me varann. Sandra körde hem mig kring 22:00, det var jätte snällt. Thanks! Idag harja inte pluggat nånting alls. Slarvigt av mig. Men ska läsa lite biologi och göra några frågor där, sen sova. Nu ska jag börja göra mig klar för att sova och sen blir de biologi! Herrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar