tisdag 12 januari 2010

Tjänääre ;p

skrev inte igår.. hade totalt glömt bort att uppdatera. Kajsa kom hit iaf kring 12 och for kring 4. Vi såg på wallander, två avsnitt och sen Fikade vi till de. Självklart satt vi och snackade i mun på varann också ;) Hahaha.. Så typiskt oss dedär. Hon for.. :/ Åt middag efter det, pizza blev det.
Kring 5 så kom Tobbe och Boobie. Dom satteigång mitt xbox360 :D thanks! Vi skulle spela men de blev inte så.. När Robin hitta datan så blev de att lyssna på musik o snacka, ba tarelugnt. Haha :p Datanörden där. Heh. Jarrai kom kring kl 8 och umgicks me oss ett tag, trevalans! Hon for kring 10 home. Tobbe och Robin drog me sissta bussen. Jag hoppa in i duschen och sen la mig i sängs. Läste en stund, spelade the sims2, djurliv typ. Sen sov jag. Vaknade upp kring 02:26 inatt, kunde inte somna om så ringde min nallebjörn och vi snackade på länge.. tills jag somna. :) Hahaha. Vaknade kring 15:00 idag :o shittmajbritt. Hade planerat att jag sku vakna vid 10 och plugga matte, pappa hämtade mina saker ifrån skolan idag. Men får väl ta och plugga på med matten efter middags käket. Aja. Har inte hunnit göra så mycket än, var ju inte så längesen jag steg upp. Har ätit två mackor och sett tv.. Sitter just nu vid datan och chillar, Ska ta en rök strax. Jag har ingen anning om vad som händish idag? De får jag se.. Plugga me matten sen får jag se. Uppdaterar eller så uppdaterar jag inte.. Mitt minne! ;) Hare bra, Herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar