måndag 16 november 2009

vilket kasst väder

Pallade inte blogga igår. Tänkte de men orkade inte. Igår gjorde jag väl inget speciellt. Sov bort hela dagen. Var med Fridape och Natty på kvällen. Sen var vi ute en stund me Tobbe,Chrille och Jim. Sen gick vi hem till Frida, gjorde inget.. La oss i sängen och värmde oss. De var ju kallt ute och ett jävla bajsväder som idag också. Fnys! Åt vädret. Heh. Idag då.. Vaknade 6 och var jobbigt morgon trött. Gjorde mig klar för skolan och glodde tv en stund. Sen var de ba och tagga te bussen, höll på och halka några gånger, sur jag blev. Hmm. Gjorde prov i Biologi idag och de gick very good! Snabbt dagen gick idag även fast jag varit jävligt trött och seg. Jag vill bara sova, men de kan jag ju ba ta och fetglömma. Kommer inte somna ikväll annars. Ååå! Längtar tills 11, då ska jag sova. HehHeh. :p Soft. Ska strax käka middag.. Vet inte vad de blir, pallar inte kolla upp de. Efter de ska jag ut, eller ut och ut.. Ska till Tobbe. Sen ska jag vara med min Fliiidaaa, min underbaring de! ;) Happs! Nu ska jag se Riverside, sen blire väl käk! Hare, Hejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar