onsdag 18 november 2009

Halåj

IGÅR,
Blogga aldrig igår.. Var hos tandläkaren och hade inga hål. Hehh.. Sen skola som de vanliga. Efter skolan var jag me Lexi en stund, vi drack kaffe och snacka. Mös me min sötkisse också. :) Han har fortfarande inget namn kom jag på. Alltså, de går inge bra för mig me att komma på namn så han heter än Noname, HAHA! Skeeevt javet. :p Drog hem vid 4 och käka middag.. Pluggade lite matte. Var med Frida hela kvällen och vi var hos henne en stund. Sen drog vi te ica och köpte karra. Gick in på gården en stund också. Sen gick vi hem till mig och såg Rånarna och käka popcorn. Sen gick ja och la mig efter filmen.

IDAG,
Vakna kring 06:00, sjuuukt trött jag var även fast jag la mig rätt tidigt igår. Ville bara fortsätta och sova, skönt deva! Menmen tvingade upp mig. Käka, Fixa mig och drog te skolan. Gjorde matteprovet och de gick jävligt bra! Tumme upp för de. Hehh.. Kom alldeles nyss från skolan då, har sett 2 avsnitt av Riverside. Idag vettja inte vad som händish, Hehehe. Ska iallafall vara me Fridape, kanske Jarrai också. Aja, uppdaterar ikväll finns inte så mkt att skriva nu! Pz

Uppdaterat:
var med fridape.. Var hos henne en stund. Sen gick vi upp till Tobbe, umgicks me han. Gjorde inget alls.. Snacka och musik. Nu Ska jag hoppa in i duschen sen blire väl sova. Godnatt och sov gott, Hehe :p Aja, Hare nice Pz





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar