lördag 14 november 2009

Fet ångest

Har inte bloggat på ett tag igen. Igår var jag med Tobbe och Sussi. Sen kom Kim också. Vi ba tog de lugnt.. Gjorde inget alls! Drack kaffe och snacka.. De va iaf trevligt. Var kul och vara me Sussi, var ju ett tag sen. Var ju mycket med henne när vi var yngre, i stallet osv. Hade glömt bort hur jävla skön och rolig person hon är! Toppentjej dedär. Inge alkohol i helgen, fast jag är ingen partytjej sådär så de är inget viktigt för mig. Alla andra drack ju typ... Tråkigt ba de, att alla göre! Som man som umgås mest med. Såå ja. De lät lite deppigt va? Haha. Jag har inte lust och blogga igentligen.. Tänker på så mycket saker just nu, har ångest. Så jävla jobbigt. Jag är så dum SÅ dum! Dehär var sissta gången nu alltså! Never. Jag hatar mig själv just nu ganska så mycket. Tänker hela tiden.. Tänk om de spårar ur? Vill inte tänka så.. Kanske de blir som jag tänker. Därför! Tänkte jag lägga mig i sängen och läsa nån bok.. Har ju några stycken som jag aldrig läst, vet inte vars dom kommer ifrån häller. Städade mitt rum i veckan så hittade massa saker som jag glömt bort att jag har, som böckerna. Aja.. Ska duscha och göra mig klar till sängs.. Sen Lägga mig och läsa. :) De lät mys va? Sen ska jag sova! Behöver sova ut, har sovit förlite. Hare bra, pz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar