tisdag 10 november 2009

tja0 ya0

Full rulle idag då. Skolan först då, plugga på som fan där.. Hann me massor och känner mej rätt hajj ändå. Hahaha! De är ju bra.. Höhh. Käka lunch me Kajsa på skolan. Slutade 13:20, en kvart tidigare än va vi brukar, lite chill. Gick me Kajsa på stan en stund, vi flumma ba runt lite. Sen drog vi te henne te Gstan så fick se nya lyan hennes, nice den va! Jag vill också skaffa egen lya, soft de hade varit endå.. Längtan tills dess, när de nu blir... Lär ju dröjja ett bra tag. Hahah. Vi gjorde inte så värst mycket. Satt och snacka om massa... Vi har ju somsagt rätt mycket o snacka om. Vi Käkade kladdkaka me grädde och såg Andra Avenyn. Vi gjorde lite massage på varann också och lyssna på musik, deva chilldill. Riktigt avkopplande! Höll på och somna nästan.. Har varit rätt trött hela dan så. Sen gick vi runt och promma lite i gstan och gick te affärn, köpte karrakarra! Gött. Vi knäppte kort också som jag lagt ut här som ni ser! Flummbilder bara.. Inte så seriösa.. Hahahah.. Men de är vi ju typ aldrig så deva ju ingen ny "information" HehHeh. Roligt vi haft iaf. :) Var ju så jävla längesen vi umgicks. Känndes riktigt bra och du får mej på topphumör, som jag alltid sagt. :D Var hemma kring 9 kanske... Jag har väl inte gjort nå speciellt.. Såg på tv och vet inte va jag såg på. Men deva nå knasprogram iaf.. Lite små flummigt endå. Hahaha. Sen har jag ba degat här framför datan. Nu tänkte jag borsta tänderna,duscha och sen slagga! Upp te skolan i morgon då.. Jävlans trött jag är. Ajaa! Sovgott och drömsött ni. pz

BRÖDERNA FLUMM HÄR! Hahaha.

1 kommentar: