onsdag 11 november 2009

minns inte att vintern var såhär kall

school, vilken jobbig dag.. Tiden gick jävligt sakta. :o Brukar gå snabbt typp! Aja. Gick på stan me min Fliiidaaa och lexi en snabbis, elr gick och gick.. Ba hade inget och göra. Haha! Fan vad de är kallt ute också, fyyyy hellvette! Tror jag går ide snart faktist. Blir en björn. Hah, men iaf! Tog bussen mot herts och var förbi Tobbe en sväng. Sen kom morsan och farsan, och hämta mej. Vi for te storheden. Ja.. Jag skulle köpa skor. Men alltså? vad tänkte jag där igentligen? :o finns ju inga skor där precis? Och har nog aldrig köpt ett par skor där... Skevhuvve jag var där. Fick ba för mig ngt, fara dit och leta skor? HAH. Omg! Lite knas. Köpte då inget.. Godis. Sen käka vi på Max.. De va fett gott! :) Blev då proppmätt. Skulle dra och träna idag.. Men nu blev de inte så. Hah. Men i morgon! Kanske. Jo, jag svar.. jag SKA! ;) Tänk possitivt så funkare nog. Ikväll eller ja nu så ska jag ut me Fridape min beijb! Vi ska ta en promenix te Ica, vara på gården en stund kanske.. Aså nä, vilket liv vi har. Haha! Aja.. Ibland blire ju så. Nu palla jag inte blogga mer eller har inget mer och blogga. Menmen.. Hare nice, Herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar