måndag 9 november 2009

Snow :D

Inte skrivt på ett tag nu igen.. har knappat suttit vid datan så. Sen finns de inte mycket och blogga om häller? Tråkigt också ba skriva samma gamla vanliga och tråkiga every day! Hehh :p
Menmen.. De är snö ute! hahah... kanske varit några dar nu men iaf. Nice me whiteWorld nu ett tag. ;) Haha. I går... Söndag. Var på stan en sväng. Sen var jag med Frida,Tobbe,Lexi,Chrille och Jim... Vi gjorde ingenting typ, gled runt. Var hos tobbe ett tag och såg en kass film. Sen ett tag hos lexi och glodde sönder. Drog hem där vid 1 nångång kanske? ähhhh, minns inte. La mig och sov direkt iaf, var så trött! Och har sovit fettgött inatt. Hehe. Idag ska jag vara med min fliiidaaa, min brud! :) Vet inte va vi ska göra? har inte snacka me henne elr nå... de är ba jag som är syk som är vaken vid denhär tiden 08:23.... Vi är lediga idag. Så, frida sover nog nu och kmr sova ett bra tag till också! Hahh. Ajaaa! Ska blogga vidare här ikväll! Hare nice så länge, herrå!

Uppdaterat 12:30

sitter här och bara degar.. Lyssnar på music <3 och glor runt. Väntar på Fridape, hon är seg, tycker hon ska komma NU. Uhh vad tråkigt jag har, har haft de rätt länge. Inte bara denna dag, flera vecker i streck. När jag tänker efter.... Inte alla dar, men de flesta. De har ingen spänning mer, de hade de förut i de gamla skitet.. Ibland känner ja att jag vill gå tillbaka till de. Vad vill jag igentligen? Finns 2 saker som hindrar mig. Tur de. Men men.. Finns en sanning, livet är roligare för stunden. Direkt jag är ensam.. Eller inte gör nått.. Bara har tråkigt, då kommer de alltid upp i tankarna och börjar minns allt. De är fett jobbigt. Trodde de skulle va lättare. Har sån fet lust. Men går emot. Pallar fan inte.. :/ Ska och och sova nu.. snart, om Frida inte kommer! herrå!


Lite musik, gammalt men good.

http://www.youtube.com/watch?v=7H6ck8dPYoE&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=z-7CAG9BQc8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=mFjJnEXBO8Y

http://www.youtube.com/watch?v=PZcQmMerHv0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=in4Wwguls-U


Uppdaterat 19:43

Nu är jag här igen och bloggar, hahaha.. Känner mig jobbig nästan. Nåja, jag la mig kring 3 kanske. Nått sånt? Vaknade prick 19:00 :) Mådde typ illa innan jag klev upp :o men när jag klev upp mådde jag inge illa. :s Skumt! Men de är ju ba bra! Skönt deva och sova, sov förjävligt gott! I like it.Lat jag känner att jag varit idag, Hehh.. Inte gjort nått vettigt alls.. Degat och sovit. Höhh! Ibland får man vara slö tyckerja. I morgon ska jag vara hurtig och träna! För jag lär ju vara riktigt utvilad nu iaf, eftersom jag gick i ide idag. :p HahhHahh. Nu tänkte jag gå en kvälls promenix, åt nyss.. Proppmätt! Haha.. Sen ska jag se film, sova? hmm... fårse hur de går att somna ikväll. Sovgott ;) hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar