torsdag 12 november 2009

Alååå där

Ingen skola idag, har haft jävligt ont i ögonen så.. Har dålig syn på vänstra ögat, illa! Idag harja städat i mitt rum, stoooorstädat. Så nu äre nice där inne me! Heh. Snöa fast i och städa så blev rejält städat. Hahaha. Drog te Tobbe en stund, ba tog de lugnt. Gjorde inget? Han satt och spela.. Sen kom Lexi och Tobbek dit. Sen gick jag hem och börja då städa rummet. Sen Mötte jag A.J och Mange och tog en rök me dom. Sen Gick jag te Lexi, Frida och Lisa kom dit me. Börja städa hos Lexi me, städa.. De är kul, ibland! Hahaha.. Iaf roande. :) Ibland får jag mina städryck.. Men de är ju possitivt! Nu siter jag bara här och lyssnar på musik, kollar runt lite..Snackar me Tobbe på msn. Ska slå på en film sen vettefan vad som händer.. Sova kanske. Skola i morgon så. Nu blire film för mej. Hare bra! Herrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar