måndag 2 november 2009

godmorgn kl 20:15

har knappt sovit nå nu inatt häller.. de är nånting som trycker, undra vad? Ajaa. Höll på och somna flera gånger på skolan idag. Hahaha. Har inte gjort nånting där.. typ "låtsatsjobbat" ba kollat in i böckerna.. skrivit nå skit ist, pallade inte.. Hade inge ork till de, alldeles för trött! :/ Menmen.. Nu är jag iaf riktigt utvilad, har sovit! :p Hehh.. Slutade 13:30, var hemma typ 14:10 kanske? Satt här vid datan en stund, kunde knappt hålla upp ögonen kände jag så gick och tänkte bara vila lite.. Fast, jag somnade på nästan en gång och vaknade nyss :) deva så jävla skönt. Sen sa mami att Fridape <3 hade ringt mig kring eftermiddag nångång. Så har snackat i sömnen med henne när hon ringde, minns då inte en liten gnysta av att jag snackat me hon. :o Haha... Undra vad som sas, så jag lär ju ringa upp Frida gumman min snart :D Kanske var nå viktigt. Har ätit just två varma mackor, vad hungrig jag va. Gött de va också! Men Nu ska jag gå ut och ta en ryk och ringa min Fliiidaa. Sen se någon film och sova! Menmen.. Ha de alla! Hejdå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar