söndag 1 november 2009

baakis

Igår, de blev inte som vi planerat alls :/ jag och fridape skulle umgås med Natty och isabelD, men blev inte så! men kvällen blev jävligt lyckad, hade fett roligt! :) Först satt jag,frida,caSmilla och sussi hos mig några timmar och försökte hitta ferre, vi gav typ upp och tänkte skita i allt.. Men precis typ sissta sekunden så hittar MartinaK en ferre.. De var fest hos Clown så vi tagga dit jag,frida,sussir och lexi. :D caSmilla drog hem.. :( de var riktigt skojsigt där.. De var massa olika folk man träffa, sånt folk de var länge sen man träffa så de var very nice de! Inte bara samma gamla vanliga folket. Trevalans trevalans! Sen tog ferren slutt.. De var vissa som härjjade.. Så jag,frida,amanda.li,emmal,sussir och nå annat folk? vilka de nu var.. Vi drog te statoil och käka körv, haha! Gott deva! Sen kom Martina och Henri och hämta oss, så drog vi hem och sov! Skööönt! Jag och Fliiidaaa var så fulla och knäppa i skallen igår/inatt.. Haha.. vi hade så jävla roligt, som alltid :D Flummit flummit. Ajaaa.. nu sitter jag här och är fett jävla bakis.. åå ont i huvudet uta fan.. Har haft de från 8 på morgon tills nu.. Ajaj! :p Less! Ska vara med min Fliiidaa ikv.. vi ska se film och käka popcorn typ? våran vardag. Hehh. Soft de ska bli iaf! Bara chilla. Nu tänkte jag se Andra Avenyn! Hare bra alla, PZpz










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar