tisdag 3 november 2009

haluj

Hela skoldagen harja varit helt trött, hållt på och somna flera gånger och haft ont i huvudet,ögonen.. Gu va trött jag varit, fast när skolan slutade blev jag mitt i allt helt pigg, hahah! Konstigt konstigt. :D Efter skolan.. Gick på stan me Kajsa. Längesen vi sågs ju.. över en månad sen tills idag, var iaf roligt och träffa henne :) Kände att jag saknat henne lite, de var riktigt skönt och få prata ut med henne om varför de blivit såhär, kommer bara aldrig bli som förut igen.. :/ Känns jobbigt ändå, men jag vet att de är jag som gör mitt val. De är inte lätt men jag måste.. Nångång kan man umgås, men inte som dag för dag som de var förut. Men jag kommer sakna de men alltid minnas, de är många års vänskap så. Aja, ja shoppade lite på stan, blev 2 toppar, tre linnen och ett midjeskärp.. Ett par hörlurar också, fett bra bas i dom. Hehh! Bilder finns ju ser ni. Sitter ni här bara och degar vid datan och lyssnar på very good music. Ajao, nu tänkte jag lägga mig i soffan och glo tv, hoppas nå bra på tvn... Trycka i mig lite popcorn ska jag också göra! ;) Mums! Ska ringa Fridape nu och höra om hon vill joina mig. Ha de nice! Byebye.

De som blev shoppat idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar