onsdag 28 oktober 2009

shudeley hey

vakna vid 2 idag. Vilken sömntuta jag är, fast jag var ju vaken till 3 igårnatt. Hahaha. Efter jag vaknat till lite så såg jag på tvn en stund och käka frulle, degade framför tvn ett ganska bra tag också.. For och tränade kring 4. :) Hurtig idag också! Bra jobbat där, tumme upp förde. Hehe :p Efter träningen tog jag en varm och skön dusch och fixa mig osv.. Käkade middag och de blev Tacos, mm vad mums de var. Tog bussen till bergnäset, umgicks med Isabella och annat trevligt folk där. Just nu sitter jag vid datan och bara degar, är fett trött! Har lite ont i skallen också. :/ aj aj! Lyssnar på musik också, de är ju jättebra eftersom jag har ont i skallen. Hahaha! Eller så inte. Tänkte slå på en film nu på datan, ska se Rånarna var längesen jag såg den så. Sen ska jag väl sova. Orkar inte vara med någon eller hitta på nått somsagt, har ont i skallen och är trött. Sen är jag endå inte på nått bra humör. Vet! jag låter jävligt tråkig. Hehh. Nu ska jag blogga på MariaNova sen slå på Rånarna. Sen ska jag nog sova efter jag sett klart filmen.. Ha en bra kväll alla. :D Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar