torsdag 29 oktober 2009

Hallåj

vakna vid 1 idag, seeeegt för de hela dagen. :p Idag harja inte gjort så mycket alls.. Slö dag dååå. Har varit med Lexi och alexsandra ett tag iallafall, vi gjorde ingenting typ? bara satt och glodde. Sen drog jag med min fliiidaa och tränade. Efter de for vi hem, jag duschade och käka. Har småstädat i mitt rum också efter de.. Sen tog jag en liten tupplur, hade så jävla ont i skallen IGEN. :o Hehhhh! Lillhjohanna kom sen, vi drack kaffe och ba snacka skit! :) trevalans de va! Sen gick vi till Fridape och nu är vi här. Jag sitter här vid datan bara.. dom sitter på golvet och snackar, tattare! Hahahaha :D Nu ska vi tagga ut och vet nog inte vad vi ska göra. Nånting hittar vi på iallafall. Foo shoo! ajaaaa, nu ska vi dra! hare bra, PZ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar