tisdag 27 oktober 2009

ny blogg igen

fridape hjälpte mig med denhär bloggen, oooja den är mycket bättre och "lättare" än blogg.se! very nice. ;) ja hon skrev ju ett eget litet inlägg här också, flummunge! så den gamla bloggen ska bort för den suger snopp! hahaha.. idag har städat i mitt rum men de är inte klart, har lite kvar. Fortsätter senare ikväll. Har varit med min fliiidaa idag, vi har bara tagit de lugnt och flummat oss. Har nyss käkat middag som jag lagade själv. Nyss snacka jag med fridar, hon ringde från behandlingen. Glad jag blir när hon ringer :D , saknar henne så jävla mycket.. :( hon kommer bara om några vecker hem på permis, längtan! Nu ska jag vara hurtig och fara och träna. Ikväll ska jag fortsätta på städningen som jag skrev tidigare, sen ut med min fliiidaa! Vet inte vad vi ska hitta på? men de löser sig ju alltid. Nu ska jag börja ta mig till gymmet. Uppdaterar ikväll! Ha de bra så länge, hejdå! :)


Uppdaterat:
var och tränade i en och en halv timme :) kändes riktigt skönt efteråt! Var hemma kring 8. Kom hem, duschade och såg Andra avenyn alldeles nyss, bra de var. Sen skura jag mitt rum efter de så nu är mitt rum städat och klart! Hahaha :p Jooo, skulle ju vara med Frida men så blev de inte. Så får hitta på nå annat då för tänker INTE sitta inne, vill ut. Just nu sitter jag inne på msn och tittar runt lite, de är tråkigt! Jag vill ju ut dåååå! Fnys på fliiidaa! :@ Lyssnar på Cypress hill - Busted in the hood, den är fett good! aja, nu ska jag höra om nån vill hitta på nå för dehär är tråkigt. Ha de, Hejdå!

Cypress Hill - Busted in the hood, du lär lyssna! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=S7u_YMqjOxk&feature=PlayList&p=F3610BB97D7137E3&playnext=1&playnext_from=PL&index=44

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar