fredag 30 oktober 2009

Halloween :)

inatt harja sovit i 2 timmar bara... vaknade 06:28, sen dess harja varit vaken. :p inte äns trött? :o de var då konstigt. Hehh! Idag har jag bara degat i början av dagen, sett på tv och suttit vid datan. For in till stan med 10:38 bussen, mötte mamma där och vi shoppa lite. :) Jag köpte ett par jeans, ett linne, strumpbyxor, 3par örhängen. Bilder finns ju! Vi tog en lunch på sub &co, kycklingmacka blev de då och de va mums! Sen drog mamma hemmåt. Jag gick med Nattypatty och min fliiidaa på stan sen. Vi gick då länge, ohjaaa! skönt och få komma hem! faktist blev jag trött i fötterna. :s Hahaha.... har aldrig blivit de förut, nu kommer åldern. :o Hehh! Sen kom lexi och tobbeH. Fixade alkohol såklart, de är ju fredag och Halloween! yey, PARTY dags! ;) Kom hem vid 6 typ... käkade middag, blev palt dåå. Tog en snabb dusch också. Just nu sitter jag här och bloggar på med hårfärgen i håret, svart blev de. Ska alldeles strax skölja ur de. Sen ska jag fixa mig ordning. Sen ringa Frida när jag är klar, eller höra hur de går för henne. Sen blir de partajjpartajj me Fliiida,Tobbex2, Lexi,Chrille.L. Natty? vet inte riktigt om hon skulle vara med oss ikv, men hoppas hon ska de iaf. Nu ska jag gå och skölja ur hårfärgen.. och fixa färdigt allt. Happy Halloweeeen på er ! PZ

Örhängerna


Kläderna



























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar