söndag 12 september 2010

Haloo0

Nu är jag frisk! :D Härligt va? I helgen har jag bara myst med min älskling, vi har bara sett på film och tagit de lugnt eftersom vi båda varit sjuka. Mamma fyllde år igår så har fikat och firat henne idag med tårta. Jag har börjat använda Facebook nu igen! Hahaha. Alla gör ju de så jag joinar! Fast jag är inte så insatt i de som de flesta är. Just nu iaf, sitter och väntar på mat. Ska äta kött och potatisklyftor, mumsbums! Snackar med Maria &Jenny på msn också. Jag och Jenny har bestämt att vi ska ta en promenix efter att hon fixat sin mammas hår. Vi har inte umgåtts med varann på hur länge som helst så de ska bli trevligt :) Sen senare ska jag vara med Frida vad vi iaf har planerat, fårse om de blir av. Ne, nu ska jag äta! Cya.
Jag och Jenny för 4 år sen :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar