torsdag 9 september 2010

Förkyld

Jag är sjuk, hostar (de gör ont) Täppt i näsan och snooorig. Så jobbig känsla, de är så fint väder ute och jag ligger hemma sjuk. Boring! Iaf, jag jobbar på att bli frisk. Har druckit grönt te, varmvatten med honung i och tryckt i mig ipren plus massa halstabletter. Just nu dricker jag vatten med pressad citron i, jag gör massor för att bli frisk! Hahaha ;) Blir väll att bara vara hemma idag för mig, sova och se på tv/film. Tog med böcker ifrån skolan igår, matteboken och naturkunskaps boken. Ska plugga lite, vill inte hamna efter. Absolut INTE! De får bli senare ikväll att plugga för just nu känner jag mig så hängig. Usch, jag vill bli frisk! Nuu ska jag lägga mig i soffan och slå på en film. :) Uppdaterar säkert senare idag. Ha de!

Plastkassor i olika designer.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar