tisdag 18 maj 2010

Luleå bjussar på bra väder

Tjo! var någon dag sen igen. Har sovit inatt hos min älskling igår natt, mysigt värre. Jag älskat att vakna upp brevid min björn :) Underdunderbart det är. SmIlE! :D I går natt sov ja hemma, tomt de kändes alltså :/ knas de! var iallafall pigg som bara den 05:10 typ? :o steg upp då ungefär. Drog te sklan. Fick veta an min eng lärare hur det går för mig i natinollea och fick höra att det går riktigt bra för mig, blir godkänd ! Nice. Stolt över mig själv, för en gångskull. Hehe.. Efter skolan drog jag till gubben. Vi drog till hertsö kullar och stekte, lite brunare kommer jag allt bli. Är hemma nu, eller jah.. Har varit hemma sen halv tio. Skönt och vara hemma ikväll med, har varit hemma väldigt lite. En gång i veckan brukar jag typ vara hemma. :s Har nyss pratat i tlfn med fridar, saknar min gumma så mkt. Vi satt och snacka ca 2 timmar i tlfn om sommarminnen och sitter ju vid datan så kollade på bilder från sommaren 09 och jag har nu lagt ut några bilder som ni se. :) Var en riktigt härlig sommar 09. Nu ska jag sluta med bloggandet och börja stäng av datan och sen blir det att ringa upp min babe, tobbe såklart! <3>Härliga

sommar minnen 2009 :) Me and my darlig rarrring, Frida! ;) Yieah! Hehehe












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar