söndag 16 maj 2010

Helgen 23:11

Shuu huu där! :) Härligt väder hela helgen, så soft. Det man saknat länge är nu här, sommar! :D Yie! Har ju inte bloggat sen tisdag tror jag. Ska skriva allting om helgen lite kort bara, kom ju hem Fredag ifrån min syster. Var i luleå kring 18:00. Älsklingen och Chrille mötte upp mig i stan sen gled vi hem till Hertsön. Jag och älsklingen käkade middag på Hertsö grillen, jag tröck i mig en pomes meny. Sen myste vi och såg en film, Sökarna 1:an och den var jävligt bra.Du borde ladda hem och se den, heter bara Sökarna! ;) Finns en del 2 av den också, men den är inte alls lika bra.. Så långt ifrån lika bra som första. :p Lördagen, For intill stan med Natty, sen kom Beccu &Tessy också in så vi umgicks. Gick på stan en sväng, jag köpte ett par adidas shorts. Sen mötte vi upp Lexi vid systemet. Sen bar vi oss till hamnen och satt där i solenoch chillade på, drack cider &bärs. senare på kvällen så for jag, älsklingen, Natty, Chrille, Jens och Cassy till hertsö kullar och bara umgicks och drack lite, hade det trevligt. Det var rätt så mysigt, måste göras om tycker jag. Söndag, solig dag igen, så härligt! Jag, älsklingen, Jens och Natty for till Gstan en snabb sväng förbi Kim. Sen for vi till feeeet strand och solade. Skönt det var! Lite röd blev jag visst, Haha... Sen for jag, älsklingen och Natty till Kim igen en sväng.. Var inte där nå länge för älsklingens mor kom och hämtade oss. Vi käkade middag, blev Panpizza. Sen såg vi film efter de.. För en stund sen kom Kerran, Aziz och Henri hit. Jens kommer på ett tag också, då ska vi softa ye. Det var väl allting tror jag! Nu ska jag läsa Kenzas blogg sen blire att ta en rök och sen slagga. Skola i morgon. Sissta delen av Eng nationella i morgon, sen är allting klart. :) Sååå skönt! Sovgott alla. Pz







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar