söndag 2 maj 2010

Då var valborg över 15:53

Hallo balo. Det var ett tag sen jag bloggade nu igen.. Slarver jag är. Men man orkar ju inte alltid, sällan jag. Var ju valborg nu. Jag gjorde inget speciellt, chillade bara över varborg. :) Jag,älskling, Jens och Kim var hos Kim i g stan och tog det lugnt. Det var Torsdagen det.. Fredagen var jag och,älskling och Jens hos hemma hos Dk. Gjorde inget spec. Jag sov mest, vad social jag är av mig. Hahaha. Lördagen var jag och gubben bara hemma hos honom och softa, käka gott.. Såg film och somna gott. Mysigt! Nu äre söndag och skolan börjar återigen i morgon! Några veckor kvar och sen SOMMARLOV! Längtar så jävla mycket efter sol och värme. Pallar inte med kyla, snö och regn.. Eller slask dask väder som är värre. Det är Maj maj måne jag kan lura dig till skåne nu också. Om den där nu går till sådär. ;) Vi vakna kring 10 idag. Såg lite av serien Millenium och degade på. Vi blev hungriga så vi beställde käk. Jag beställde kyckling sallad och älskling en pizza. Medans vi väntade på hemkörningen ( maten) så gled vi in på ica och köpte canserpinnar. Älskling sover just nu, jag sitter här vid datan. Satt nyss inne på Facebook, checkade Fridapes pics där. Hittade en bild på henne o mig där som togs i vintras nångång. Flummigt. Ska väl hem på ett tag, Köpte hårfärg i veckan. Rött igen då. Ska färga de när jag kommer home idag. Ajja! Nu ska jag också sova lite, är tlötttish. Hare bra, Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar