måndag 3 maj 2010

18:12

Halå där! :) Kom nyss hem från stan. Idag har jag varit i skolan som alla andra måndagar, Haha. Har tränat inför morgondagens Biologiprov typ hela dagen. Kan nu exakt allting! Så jag lär ju få ett fett bra resultat på provet. ;) Efter skolan tog jag, Frida, Natalie och Beckal en fika på Åhlens. Mys med fika och prat med friends. Jag köpte ett par PZ örhängen också. Inget mer hittade jag. När man har pengar så hittar man ingenting. Oftast äre så. Kom hem kring 18 00. Nu tänkte jag läsa några bloggar och sen läsa lite SO, har prov i de på fredag. Ska också snabbkika igenom biologin bara. Ikväll händer ingenting? Blir att bara vara hemma och chilla. Måndag, en trött och slö dag. Hahaha. Bara för att de är första skoldagen. :p Sen idag hare varit mulet väder och det har haglat också :o Lite sol också. Blir trött av sugsnoppvädret också. Uppdatterar kanske senare om jag har urtrist. Hare bra och herrå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar