lördag 3 april 2010

slaskigt och daskigt 15:40

Halå igen! var ett tagsen igen.. (a) Jag är sämst på att uppdatera, jagvet! De flesta dagarna har ju varit väldigt soliga så har inte blivit av att sitta framför datan då i allafall. Just nu är jag med Tobbe, har fått röda rosor av han, jätte vackra är dom! :) Sen fick jag en film också av han som jag velat ha! Luft slottet som sprängdes. Vad glad jag blev! :D Jag har världens finaste älskling. Romantikern där! Han spelar Gh just nu och jag ska väl också snart lira det. Nu är det påsklov, SKÖNT! Men värdet är förjävligt slaskigt, hojja! men så är det ju i april månad. Just nu är det grått och tråkigt ute men inte så kallt iallafall, skönt de! Nu ska jag spela Gh och sen blir det att trycka i sig middag i magen, jag är hungrig. Jag ska uppdatera bloggen ikväll, senare.. Då har jag nog hunnit göra mycket mer. Ha en fin dag, pz!
Visst var roserna läckra? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar