lördag 3 april 2010

Fia med knuff 21:44

Godkväll! Det blev att äta påskmiddag till middag idag, mumsigt det var. Jag och älsklingen for till honom och fotade hans fina bil som han ska sälja :/ jag tycker om den där bilen, den är så skön ju. Hehehe :p Sen har jag varit och mött Louice, vi tog en rök och bara snacka :) Roligt eftersom de var som ett tagsen vi sågs. For tillbaks till min babe sen.. Vi har spelat fia med knuff med hans granne Sandra. Älsklingen vann och jag kom tvåa och de är första gången i mitt liv som jag spelar de. Har ju inte haft tid och spela det i mina tidigare år eftersom man varit i stallet alla åren hela dagarna. En sån hästnörd har jag allt varit en gång i tiden! Hahaha. Men de var ju i allfall dom absoooolut härligaste och bästa tiderna man varit med om. Mycket längtan tillbaks.. Men tiderna ändras ju alltid. :/ Älsklingen, Sandra och Anders spelar nått annat spel nu och jag sitter vid datan och kollar bloggar och bloggar på själv här! Ska läsa Anyways blogg nu, den sissta. Sen blir det att pussa och krama min älskling för jag ska hem :( Är så trött så trött.. La mig sent igår och vaknade tidigt. Ska se film och sova när jag kommer home. Hoppas ni haft en trevlig lördagskväll :) Pz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar