torsdag 11 mars 2010

vilket snöväder

vaknade kring 10, degade i sängen ett tag.. Fan vad trött jag var även fast jag la mig typ 22:30 igår och somnade på en gång nästan. Blev ingen uppdatering igår häller.. Var så trött så orkade inte sätta mig vid datan. Var med älsklingen en stund iallafall sen körde han hem mig. Vi gjorde ingenting speciellt, bara såg film och mös! Jag har precis gjort mig i ordning osv.. Älsklingen ska snart hämta upp mig så ska vi fara intill stan. :) Han skulle göra nånting där och jag ska bara hänga på. Idag vet jag inte vad som händer, snöar ju en hel del just nu.. Ingen lust att vara ute iallafall. :p Var så fint väder några dagar här nyss. Vårkänslan drogs ju bort nu under denna dag. Hoppas det lugnar ner sig med snöandet senare idag. Nu ska jag se Andra avenyn på datan eftersom jag missade det på tvn igår. Uppdaterar senare av dagen.. Inget har ju hunnit hända än. Herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar