onsdag 10 mars 2010

Shudelu luu

17:06
Steg upp kl 07:00 och var helt morgonpigg, det var ett tagsen jag var det. Jag gjorde mig klar för school på bara 35 min :o sminka mig, fixade håret, klädde på mig, Käka frulle och bortstade tänderna.. Det gick snabbt! Tog gymnasiebussen, jag brukar alltid missa den bussen men det gjorde jag inte idag. Det var längesen jag var såhär allärt och snabb på morgon! ;) Lite överaskande ändå. Haha. Skolan har gått finemang idag. Trodde att jag typ glömt allting eftersom vi hade en veckas lov, plus att jag var sjuk 2 dar. Turdans de, HATAR att börja om. Började jobba med nytt "kapitel" eller vad de nu heter i Religion också idag. Det är om Etik och Moral, rätt roligt! :) Mycket att skriva.. I like It! :D Svårt att sluta ibland, snöar in i sånna där arbeten ibland. Svårt och släppa pennan. Haha.. Men det är ju bara possitivt. Bra att man jobbar på bra! (y) Efter skolan så mötte jag upp Kajsa inne i stan. Hon käkade på Östens Pärla. Sen gick vi runt lite och tittade i butiker. Jag hittade en svart tröja från H&M! Jätte snygg och satt bra på. Vi tog en fika inne på strand också. Liten Kaffe med Karamell Smak, Smaaaskens det var! :) Sen tog jag bussen home! Har inte gjort så mycket nu när jag kom hem. Suttit här vid datan och läst bloggar bara. Nu ska jag gå ner och käka middag, mamma ropade precis! Uppdaterar senare.. Cyaa så länge!

Denhär tröjan köpte jag från H&M idag. 99 Kr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar