tisdag 9 mars 2010

Sjukling idag

18:04

Det var inte så konstigt att jag var så hängig igår, var på G att bli sjuk och det blev jag idag. Hostar och snorar.. Förkyld! :( Vaknade kring 08:00 nångång.. Såg på tv en stund och sen somnade jag framför tvn igen kring 09:00 nångång och vaknade kl 13:15 typ. Mycket att sova blev det idag. Skönt det var, känner mig lite piggare nu i allafall, men inte fullt frisk. Idag har jag bara sett tv. Åt middag nyss, Oxspyttipanna. Min älskling kom förbi en stund också och for alldeles nyss. Men han kommer tillbaks ikväll! Han ska sova över här. Vad underbart och få sova med han, var några dagar sen nu. Finns inget bättre än att vakna upp på morgon med han. :) Just nu lyssnar jag på musik och lägger in bilder från kameran till datan. Snackar med trevligt folk på msn åså. Nu ska jag lägga mig framför tvn. Uppdaterar senare! Herrå så länge

DAGENS OUTFIT



Stickad lång svart tröja från BikBok
Ljusgråa jeansleggings från Vila
Svarta benvärmare från Lindex
Armband från H&M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar